- Tomt här hemma..

Ja nu är det tomt här hemma.
Har inte en katt kvar, Lillen har flyttat till morsan i V-rås och Tötis bor i Fjärdhundra hos Mormor :)
Känns lite mysko att inte ha nån som springer omkring och fjantar här framför datorn.
Har börjat plugga också, Examinerad Säljare på Folkuniversitetet i Uppsala.
Riktigt skoj, med en härlig klass, vi är 6 pers från Enköping.
Har väl nästan packat ner hela lägenheten nu.
På måndag ska lägenheten besiktigas, kommer inte bli en billig historia för mig då jag vet att golven i vardagsrummet och sovrummet kommer få bytas+ tapetsering, inget att göra åt dock.. Gjort är gjort.
Ska bli underbart att flytta ihop med mitt hjärta :D
Ingen som vill ha en tjock-tv? Bortskänkes.
Resten av möblerna ska till återbruket med alla säckar med skäp jag fyllt också..
Håller tummarna, men nu är jag positiv :D <3
Älskar min Ola över allt annat :D
Puss Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback