- Kan man åka på mer skit?!

Förstår inte alltså.
Senaste veckan har jag hunnit blivit stammis på sjukhuset alltså.
En jävla massa prover hit och dit.
Först trodde jag att jag fått öroninflammation, men icke.
Har käkledsinflammation, inge kul alls kan jag tala om.
Alvedon är min bästa vän just nu, när det väl hjälper!
Och innan det var det infektion runt hjärtat.
Sen togs det också en massa prover innan detta för att kolla min värden i kroppen med vitaminbrist och fan vet allt det heter.. Alla värden ser skitbra ut, till och med Järn och Folsyra, riktigt chockad.. Haha.
Däremot har jag något fel med dom vita och röda blokropparna.
Troligtvis har jag en blodbristsjukdom som heter Talessemi. Yay!
Ska väl vad jag fattat vara ofarlig, men beror på om man har Alpha eller Beta versionen.
Vad jag har återstår att se, ska tillbaka på måndag för att lämna ännu mera blodprover.
Kommer vara blå på händerna alltså, jag har ju inga synliga vener i armarna så jag åker alltid på att ta blodprov mitt på handen, svider rätt fint det.
Dock detta med Talessemi, det förklarar varför jag varit sjuk så mkt på senaste, mitt immunförsvar är obefintligt mer eller mindre.


I veckan ska massa kraffs köras ner till återbruket.. Bara fåtal saker som faktiskt följer med till Ola.
Lite kartonger och några få möbler.. Rensat rejält, har ca 20 säckar står fulla i förrådet med bara sånt som ska kastas.. Mkt har man samlat på sig dessa 5 år jag bott här.
Om en månad firar jag och älskling 1 år som förlovade <3 Hihi :)
Och bara några dagar innan, sker något helt annat också.. HEMLIGT ;P Suckers!
Älskar min Ola, Mitt Liv Mitt Allt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja det var Emil och Ebba som åkte dit..han kom hem med världens största familjepizza! haha..det blev halva kvar! :)



Det tar ca 20 min för mej o ungarna att gå till Fanna krogen..vart bor ni??

Vi får absolut fika nån dag!

kram kram

2010-10-18 @ 12:07:54
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback