- Längtar till julen..

Drömde häromnatten att det var Julafton, snacka om besvikelse när jag vaknade..
Bara lääääängtar, att få julpynta, göra jul-godis och äta julmat.
Igår snöade det en del, då insåg jag att det är ju faktiskt inte långt alls till 1:a Advent iaf :)
Mysigt värre! :)
Idag ska jag städa lite här hemma, är fan lite ensamt i Fanna då man inte umgås med någon som bor här..
Lovar, bara för jag flyttat så går det faktiskt att hälsa på mig också!!
Sitter här med cravings efter lakrits, tur att jag har lite hemma ;)
Skulle behöva ta mig till apoteket för att köpa lite Zonnic, har bara två kvar.. Får se hur länge jag överlever på dom.. Men dom funkar riktigt bra :D
Håller på och skaffar mig en ny blogg, ska bara bli klar med designen till headern där innan jag ger ut adressen till den..
Nää.. Puss Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback