- Dont mess with the pregnant bitch :P

Ja alltså nu var det ju ett tag sen igen..
Har jobbat mkt nu, med Oktoberfesten on tour..
Jobbar med världens härligaste gäng, bara 1 jag inte gillar.. Och dig avskyr jag redigt hårt.. Otrevlig, luktar illa och ful som stryk.. Förstår inte hur han kan ha så snygg fru, undrar vad hon har för smak alltså..
Roadkill AB kan vi kalla han.. USCH! (Hormoner??)   ;)
Sist var i Gävle, skulle varit i E-tuna helgen som var men den blev inställd.
Får la se om det blir Karlstad till helgen då, och Göteborg helgen efter det.
Har ju "kommit ut" på Facebook nu med att jag är gravid, så nu har Ni nåt nytt att sitta och diskutera i stan..
Djungeltelegrafen går ju fort i den här stan..
Gick in i V.12 i lördags.
Längtar till 9 Dec, då blir det ultraljud i Uppsala.
Åh, jag kan verkligen inte bli lyckligare än vad jag är nu.
Igår firade jag och älskling 1 års förlovning också, massa mys och gick ut och käkade.
Tråkigt att folk hör av sig som inte gör det annars bara för man är gravid.. Jag är ingen sån som vill umgås med endast andra gravida eller så..Och kommer aldrig bli heller för den delen.
Men det e många som är gravida nu, vilket jag tycker är skitkul samtidigt..
Nej dags att ta hand om disken här hemma innan det är dags att laga mat tills hjärtat kommer hem :)
'

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, nu blev jag ju nyfiken på vem det är du inte gillar :)

2010-11-23 @ 12:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback