- Mkt som har hänt..

Har inte velat blogga på ett tag då många jag inte vill ska veta saker om mig läser denna blogg.
Men iaf, jag har lämnat Ola.. Flyttat till Västerås.
Kanske inte drömmen när jag e gravid, men fan.. Jag orkar inte leva med en alkolist.
Jag ville bara bli särbo men då han inte förstod alls hur jag kände så tänkte jag, FUCK IT.. Jag skiter i detta och drar. Nu kan han sitta och supa bäst han vill.. Jag skiter i vilket..
Får börja mitt nya liv i Västerås istället.
Letar lägenhet för fullt, dock inte det lättaste när jag har betalningsanmärkningar sen många år tillbaka och då behöver jag en borgenär.
Har ingen som kan hjälpa mig med det, så jag får kontakta soc här i V-rås och hoppas på att dom kan hjälpa till med lägenhet åt mig.
Var i Enköping hela helgen och hälsade på, var ut på krogen med Jörgen,Petro, Thomas,Pierre,Stigge,Mogge och nån till.. Hade riktigt skoj på corner och hörnan även fast jag glatt fick dricka min pepsi och zingo.
Har skaffat mig nytt nummer också, telenor.. Men kommer behålla comviq också..
Ska sätta mig o fixa med min nya dator idag också.. :) Dock har jag insett att den inte har nån cd/dvd spelar.. Craaaap.. Jag som brände massa grejer för att föra över men icke.. Får väl köpa mig en extern eller så..
Tycker nästan att jag har en "tråkig" graviditet.. Inget illamående alls.. Enda jag har är halsbränna varje dag och lite värk i magen.. Men annars känner jag ju knappt att jag är gravid.. Hade nog hellre spytt lite alltså ;) Eller kanske inte.. Haha.
Någon gång har det väl hänt men då tror jag nog att jag varit sjuk istället..
Tiden går fort också, går in i v18 på fredag.. Och nästa vecka har jag ultraljud.. Yaay..
Sen tänker jag kolla könet också, jag e ALLDELES för nyfiken..

Kommentarer
Postat av: Madicken

Jag vet jag har sagt det förr, men jag säger det igen... Är det något som det finns en liten risk att jag kan hjälpa dig med så hör av dig!



2010-11-22 @ 14:38:09
URL: http://www.metrobloggen.se/madicken
Postat av: Elin

Ojoj, vad det har hänt mycket på kort tid för dig. Måste vara en jävligt jobbig sits, men du har iaf vänner omkring dig som kan hjälpa till när du behöver! Det är ju bättre både för dig och parveln i magen att vara utan sambo/pappa om han är alkoholist. Hoppas att det löser sig såfort som möjligt med lägenheten!

2010-11-23 @ 12:46:37
Postat av: knaskompis

håller på dig vännen, du kommer fixa detta gallant!

Önskar jag kunde hjälpa dig med lägenhet, men jag finns här om det e nåtta annat!

kram

2010-11-23 @ 16:41:08
Postat av: Rajala

Yey, låter alldeles fantastiskt att få en nystart i Västerås och du kommer att fixa det här alldeles galant, kvinnor kan!!!!!!! ;)

2010-11-23 @ 16:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback