- Gatufestivalen

Har varit en ganska hektisk vecka, mkt att göra inför Gatufestivalen.
Fixa 350 ballonger är ju något jag då ICKE vill göra om, en sak att blåsa upp skiten med ballongpumpen men att knyta varenda en.. Ajj ajj mina fingrar alltså.
Stora scenen och parkscenen kom på plats igår. Kommer bli riktigt bra detta tror jag.
Hamnfestivalen kan ju gå och slänga sig nånstans tycker jag, nog för att deras inträde är billigt men dom har ju bara skitartister.. :/
På gatufestivalen kommer ju iaf Takida, Hoffmaestro och Nationalteatern.. Det lockar nog mera än billigt inträde.
Kommer att stå i baren på gatufestivalen, ganska nära stora scenen, så glid dit och köp alkohol ffs ;)
Igår blev första doppet av också, åkte till Mörtsjön med Susanna,Andreas och Jonas.. Riktigt härligt i vattnet vill jag lova.. Men solen försvann lagom tills man klev ner i vattnet så det var lite småkyligt att kliva upp.. Men uppfriskande..  :)
Hade velat dra och bada i helgen, men den tiden jag har över lär gå åt att sova på.. Tyvärr :S
Nä fuck it..
Puss Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback