- Starcube äger !

Som häller cider över Kissie !
Kallar man Starcube för plastikopererad bög och är jävligt otrevlig så får man skylla sig själv!
Undrar vem som står för all plastik, vart har KISSIE inte operarat sig?!
Retard Fuck !
Sagt av Starcube:
"vakten går iväg och kommer tillbaks och informerar mig om att hon vill att jag ska lämna klubben, hon vill alltså inte möta mig... hon har dragit tillbaks sin anmälan eftersom hon vet att det var hon som började med påhopp inne på tjejtoaletten med skit som hon inte äns vet något om... hon visste alltså att det var hon som hade gjort fel ifrån början... ska jag en vecka som pride behöva höra att jag är en plastikopererad bög av en tjej som äger mer silikon än jag? nej tack! hon kommer säkert nämna det i bloggen imorgon, men inte mig till namn... ni skulle ha sett henne! </3"
Hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback