- Dags för en update igen kanske..

Missar totalt att blogga.. Finner ingen ro till det heller knappt.
Hade en riktigt trevlig nyår hemma hos Jonas och Jenny med älskling.
Ungarna körde charader men vi vägrade vara med.. :P
Neo har blivit riktigt stor nu :) Han var mest intresserad av mina piercingar, försökte sno dom :P

Annars har det väl inte hänt så mkt faktiskt, festade i lördags.. Hade skitskojj!
Mitt i allt åker älskling med Jörgen till västerås och hämtar min farsa så han kommer och festar.
Pigglund däckade i min röda soffa, men fick upp han för vi skulle minsann efterfesta hos Ola.
Så jag farsan petro glavegård och älskling åkte, farsan tog taxin efter oss och åkte hem istället.
Sen vaknade man upp där med världens baksmälla, käkade lite sen gick jag och sällskapade älskling i bingen och sov mer eller mindre halva dagen..

Igår vaknade jag med ont i halsen och snörvlig.. Försvann lite på dagen och sen sa det bara SMASK och jag var jättedålig.. Fick feber och snoken var så täppt att jag inte kunde andas.
Klarar inte riktigt av nässpray då jag får.. håll i er.. TANDVÄRK av det.. Fråga mig inte hur men jag får det iallafall.
Och snyta mig kan jag inte heller, tycker det är så jävla äckligt! Finns inget värre än när andra snyter sig i närheten, vill bara kräkas då..Usch!
Så jag får liksom härda ut :S
Idag mår jag piss rent ut sagt, feber, slemhosta, nästäppt som satan och lite hes..
Nej ska nog försöka vila ut mig lite och se om jag orkar sitta och snörvla hos älskling ikväll eller inte..

Älskar mitt hjärta Ola, finns ingen bättre än du!
Du är allt jag nåsin önskat!
Hihi.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback