- Söndag !

Har varit en riktigt lugn helg, sköönt :)
I lördags var jag och älskling ner på stan en sväng, han shoppade lite nya kläder..
Sen åkte vi hem till mig, blev mest tv-tittande.
Petro kom över på kvällen för våran tradition varje år.. Melodifestivalen! :)
Dock var det fan bara skit i gårdagens.. Usch.
Dom man minst trodde skulle gå vidare, gick vidare.. Förstår inte hur svenska folket tänker alltså :S

Har inte hänt mkt idag heller, Petro gled hit på frukost. Hittade ju mini-baguetter igår i mitt skafferi som jag köpte till JUL ! Som tur var gick datumet ut nu i Feb.. Haha. Så jag har haft bröd hemma länge utan att veta om det ;) haha.

Och i torsdags kom min nya kamera också.. :) Så nu jävlar kan jag fota hur mkt jag vill.. Ska bli bättre på att lägga upp bilder på BDB också.. :)
Nej nu ska jag ta och kika efter nåt att äta :)
Älskar min Ola massor med massor !
Puss Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback