- Sonisphere m.m

Ja i fredags förra veckan sov både jag och Petro hos Ola.
Vi klev upp kl 03.00 för att ta bussen till Bålsta, sen vidare med pendeln till Shtlm.
Jag och Petro till o med hittade till rätt tunnebana på en gång, så vidare mot Universitet för att sen promenera en bra bit bort till stora skuggan.
Checkade in, fick lite info och fick stå och vänta nån timme tills vi blev utslussade till våra stationer.
Petro och jag fick stå vid en nötutgång under festivaldagen, dryga var att en av öltälten var precis så man fick ju träffa många fulla och dryga människor.. Som dessutom ställde sig och pissa bara några centimeter bredvid en..
Uh!
.
.
Lagom tills det öppnade, då öppnades himlen och det VRÄKER ner regn.
Efter några timmar var hela området som en stor lerpöl..
Nog för att vi hade regncape, men det hjälpte inte.. Man var blöt ända upp till underkläderna, man kunde vrida om kläderna.
Aldrig varit så frusen i hela mitt liv. Eller blöt.. Usch.
.
Var rätt najs ändå, ville man se något av banden som lirade så behövde man bara hitta en avbytare.
Så jag och petro kollade in några låtar med Hammerfall iallafall.
Såg och hörde iaf Alice Cooper , Iggy Pop, Slayer m.fl.
Lagom tills vi slutade jobba så började Mötley Crüe att spela.
Vi hade planer på att stanna och se Iron Maiden men vi var alldels för blöta och frusna för att bry oss.
Så vi drog hemåt, blev upphämtade på station hemma av Jörgen, sen var det bara hem och lägga sig ungefär.. Aldrig varit så slut i hela mitt liv, stå upp i 12 timmar.. Det är nog inget jag gör om, möjligtvis om det är bättre väder iallafall..
.
.
Idag har jag röjt hemma REJÄLT, tömt hela bokhyllan,lådor och skåp.. Blev två sopsäckar med bara skit man sparat på sig..
Skönt att rensa innan flyttan, även fast det är över 2 månader kvar men ändå bra att få iväg skiten redan nu så slipper man stressa.. !
Älskar mig Ola över allt annat :)
Puss Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback