- R.I.P Smulan..

Igår blev det avlivning på Smulan :(
Jättetråkigt men tyvärr ett måste.
Hade besök hela dagen just för att jag inte skulle bryta ihop.
Visst, bara en katt.. Men jag är mer blödig när det gäller djur än människor.
Hade Kim på besök nästan halva dagen, mkt cappuccino gick det åt.
Har blivit BESATT av Ica´s Cauppuccinopulver.. Nom Nom!
Går ju åt en förpackning i veckan, minst! ;)
Var över och sa hej till Eva och ligan igår på Eva´s party men var inte så långvarig.
Ville bara hem och lägga mig och halvdö.
Har stora funderingar på hur jag ska göra med att studera.
Antingen plugga, eller jobba borta i 9 veckor.
Cash eller en utbildning?
Vet inte riktigt hur jag ska göra där alltså.. Tips?
Olas kisse hoppade från balkongen igår, så jag ska nog ta mig ner till han och leta katt idag.
Mår ju inte allt för bra heller.
Infektionen runt hjärtat känns fortfarande, har ju inte hämtat ut pillerna heller för skiten.
Fan andra gången i år jag hamnar på akuten :S
Åker alltid på rejäla grejer, dumt att få en liten förkylning eller nåt bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback