- Smaskt ! Rakt i...

Ja jag e så jävla bright så det fan inte e sant alltså :P
Skulle kliva in i baksätet i Camilla´s bil igår, samtidigt höll jag koll på vart Mortichia var i bilen och tittar inte vart jag slänger ner skallen, i bildörren.. Rakt i sidan på ögat.. Smask!
Så jag förväntar ju mig en blåtira, har ont så fort jag blinkar och en sjujävla huvudvärk smaskar på så fort jag rör vid ögat...
Smartlund ! ;)
Fick fina rivmärken idag också då Lillen fick för sig att han skulle minsann sitta på min axel medans jag satt på dass.
Han missar och smaskar in klorna i ansiktet på mig, finemang.. Sved inte ett dugg, tur det ! ;P
Har städat och grejjat idag, börjar ta sig *L* .
Har också hunnit med att baka, bullar ! :)
Så det blev fika en sväng idag, med Camilla Petro och Eva.
Sitter här och glor nu, just varit på Donken och smaskat på cheeseburgare.
Hoppas på att älskling kommer hit också så småningom, för jag ska sova hemma för en gångs skull *kors i taket*
Sover ju hellre hos han, aldrig sovit så bra som jag gör där alltså.
Imorrn ska jag upp tidigt, efter 7 blir det en sväng ut till mormor i Fjärdhundra på fika och ska hjälpa henne med datorn och så..
Ska också ner på stan imorrn, kolla dop-present tills på lördag.
Sen ska jag roa mig med att tvätta också.. Woohoo ! ;D
Skulle ju inte göra något om nån vill ha Tötis, har annons på henne.. men inte fan är det en enda som hört av sig.. Lite tråkigt, hon e världens mysigaste och kelig som satan.. Men hon går inte ihop med Smulan här hemma, dom kommer slå ihjäl varann en vacker dag om inte någon av dom får ett nytt hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback