- Resan som började mindre bra..

Haha ja herregud, vilken resa.
I fredags bar det iväg till Skänninge, Camilla jag Margareta och Mikaela.
Vi tog vägen över västerås/örebro för omväxlings skull..
Strax innan avfarten till Hälla får vi punka, blir stående i vänster körfält..
Står där ett bra tag, ringer bärgare.. Så ska vi få igång bilen för att kunna glida över på rätt sida av vägen, nej då har batteriet laddats ur helt.. Så det gick då icke.
Så ser vi snuten komma, och vänder mot oss.. självklart.
För ovanlighetens skull var det en trevlig kvinnlig snut, strax efter henne kom bärgaren.
Så Margareta och Mikaela fick åka med bärgaren, och jag och Camilla fick åka snutbil :)
Inte varje dag man får sitta i en polisbil, dessutom utan att ens gjort något dumt.. Och inte kunde jag ha bälte på mig heller, snuten hade hela bilen full med kablar i baksätet så jag fick sitta på/bredvid allt det så bältet kom jag inte åt..
Hamnar på Hälla parkering, väntar in Lelle (Mikeala´s morfar) som kommer med däck och byter åt oss.
Så vi kom iväg till Skänninge efter mycket om och men, dock två timmar senare än beräknat.
"Landar" hos Ulrick och Mini, fikar lite.. Camilla åker och hämtar Lennea och Thuwa och sen åker hon till Angelie , jag stannade hos Mini och Ulrick..
Sen blev det middag och film, kollade på Robert Gustavssons nya film, askul!
Och så spelade vi "Buzz" på ps3.. Fan vad skojj, det vill jag också ha ! :)
Sen fick Mini värkar, med 3 minuters mellanrum.. Så vi trodde det var BB-dags.. Men det gick över så det blev ingen bebis medans vi var kvar men det är inte lång kvar nu alltså.. :)
På Lördag morgon drar vi till Cloetta center, skojj.. :) Handlade choklad för maaaassa pengar, så nu har jag.. Köpte lite snask åt älskling också.. :)
Sen var det kalas för Thuwa, så vi var en hel del som var där samtidigt.. Ungar överallt :P
Åkte sedan hem, med ett stopp på Citygross i Mantorp och Donken i Norrköping.
Var hemma runt 23 tiden inatt.. Borta bra men hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback