- Mysko..

Känner mig mysko.. vilket jag gjort i flera dagar.
Något med mig/min kropp som inte riktigt står rätt till.. Kanske e dags att uppsöka läkare, vad vet jag..
Mår illa från och till, hjärtklappningar AB och massa annat..
Och nej, jag är inte på smällen som alla verkar tro..
Kanske börjar bli hypokondriker eller nåt..
Nåt stämmer iallafall inte.
Och denna jävla frossa jag fått, fyfan den är inte nådig.. skakar ju utav bara fan, mild jordbävning alltså.
Till nåt helt annat, håller på och storstädar.. Imorrn kommer det folk och ska fixa med mina element så var tvungen på att flytta på halva vardagsrummet bara för det.. Köket och sovrummet var redan klart..
Börjar ta sig iallafall nu, bara skura golven och diska kvar.. Sen lite småplock.
Sen blir det krubb, Curry-Korv.. :) Mums !
Sen ska jag hem och sova, är så slut i kroppen.. :/

Kommentarer
Postat av: Anjelika

Hoppas du känner dej bättre snart

2009-09-18 @ 00:53:32
URL: http://angelikapelika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback