- Käääärlek <3

I helgen blir det mys med älskling :)
Är fan 6:e helgen jag är nykter, fått sån avsmak för att festa..
Så skönt att vakna upp om helgerna och inte må som en påse skit.. haha.
Man är ju ingen ungdom längre heller, haha.
Enligt älskling är jag ju antik.. haha, look who´s talking.. Ola the grey.. ;P
Gråhårig.. hehe.. :)
Fast jag älskar han ändå *L*
Ska också blir fotad+sminkad i helgen för PXC inför modevisningen i November.
Ännu en gång ska jag vara modell för Tess, ska bli skoj faktiskt.
Nästa helg blir det att åka till Skänninge :)
Lilla Thuwa fyller år, så jag måste hitta någon rolig present till henne nästa vecka, och något till Lennea också :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag säger ju det. Så fort man får ett förhållande så får man avsmak för alkohol. Och ni gnällde på mig :) Kul att bli fotad ! :)

2009-09-20 @ 15:50:31
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback