- Halsbränna AB!

Ååh har sån halsbränna så jag skulle vilja skjuta någon alltså !
Och är trött hela tiden damnit, funderar på om jag ska ta en sväng till apoteket och köpa järntabletter.. Kanske hjälper, vem vet.. har nog brist på en hel del i kroppen så jag kan ju börja med det iallafall..
Finns ju nån reklam som rullar på tv om järntabletter, tänker på mig själv så fort jag ser den så lika bra att testa..
Dom kostar inte så farligt mycket som tur är iaf.
Ikväll blir det Pizza ! Det var läääängesen man åt det, kan fan knappt minnas när det var..
Har roat mig med att städa lite här hemma, bara toa kvar.. Sen ska jag in i duschen tänkte jag.
Ska sova hemma ikväll för vi åker imorrn bitti till Skänninge.. Men får ju sällskap av Ola som tur är *L*
Herregud, hur ska jag överleva utan älskling?! Tur det finns mobiltelefon ;) Annars hade det fan inte gått.. haha.
På lördag ska vi ta en sväng till Cloetta center också.. Köpa lite billig choklad.. *mums*
Får väl se om Mini kanske hunnit ploppa ut bebis tills vi kommer imorrn, inte långt kvar.. Kan väl komma bebis när som helst mer eller mindre :D
Bara för jag har halsbränna så röker jag mer än vanligt, det hjälper ju säkert.. ja kanske om jag inbillar mig det stenhårt.. Yeah, sure ! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback