- Stan Helsing

Har nog fan sett sämsta filmen nånsin alltså.
Stan Helsing, en parodi på massa skräckfilmer.. Eller personer i skräckfilmer.
Totalt jävla värdelös, förstår inte ens att jag höll mig vaken för att genomlida denna.
Och rolig skulle den vara, tror jag kanske rörde på smajlet en gång.. För en sekund..
(Bild lånad från Google)
Saknar min älskling just nu, vill vara i Fanna hos han nu ju.. Fan ska jag vara sjuk för!?
Avlider ju fan av att sitta hemma, speciellt själv.
Får hoppas på att han kanske vågar sig hit på söndag eller så.. :D Då blir jag glad :)
Älskar dig massor älskling <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Stan Helsing va ju lite rolig i alla fall :)

2009-10-27 @ 22:42:02
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Anjelika

Håller med otroligt värdelös film skrattade 1gång å d var när dom hade karaoke å dom från skräckfilmerna sjöng wmca låten :P

2009-11-04 @ 00:19:41
URL: http://angelikapelika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback