- Färjan 3 !

Ja fyfan, på Måndag smäller det.. Då är vi med i Färjan.
Fan kommer ju få skämmas, har bara minne av halva resan mer eller mindre så detta kan bli intressant.
Finns ju klipp på oss på kanal5:s hemsida.. Haha. Jag visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta så jag gjorde nog en skvätt av båda samtidigt..
Lär ju inte gå ut på ett tag efter detta alltså..
Dryga e väl att man har möte på tisdag, kan ju hoppas på att INGEN där sett skiten.. *L*
Och älskling tänker ju spela in skiten.. yay.. haha.
Men men, har man ställt upp i skiten får man skylla sig själv tror jag allt.
Börjar tröttna redigt på folk i denna stan, om ni vill något då fråga mig..
Fick höra att någon frågat Lea om jag var gravid?!
Är det så jävla svårt att fråga mig istället ?
NEJ, jag är inte gravid !
Så vem är du som frågat? Du kan ju ge dig till känna här i såfall..
En jävla massa spekulationer helt plötsligt, sköt erat eget istället för att bry er så jävla mkt om mitt liv !
Är så mycket som rör sig i skallen på mig, blir inte klok snart.. Men men, bara att vänta och se vad som händer..
Läääääääääääääääääääääääääääängtar <3 Tihi ! (det ni) !
Älskar min Ola :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har varit less på den här stan läääänge nu :S Vad längtar du tills då ? :)

2009-10-12 @ 20:17:39
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback