- Att bara ta EN öl :P

Ja det gick ju galant det ! Eller inte.
Älskling kom hit, han bjöd över Jörgen M.. Han kommer med en platta bira, Seamens shot och sprit !
Så det blev då inte bara en öl igår.. Glavegård kom förbi också och drack.
Hade skitskojj, men jag tål fan inget längre.. Fan några bira och sen var man fiiiin ;D haha.
Drack ju Seamens Shot som om det vore vatten, ja jävlar..
Men hade riktigt trevligt, höll på o elda upp lägenheten tydligen.
Min vita kofta luktar en jävla massa vanilj och är lite smått bränd..
Jag la mig väl vid 3 tiden inatt, då orkade inte jag mer.. Ola la sig vid 7 imorse och glavegård gick hem halv 7 :P
Vaknade upp vid 1 typ.. Det var bara in i duschen direkt så mådde man bra igen.
Så nu sitter jag här och glor, har sminkat mig och fixat mig klar inför ikväll redan..
Älskling ligger halvdöd i soffan, så söt så :)
Ikväll blir det festa igen, denna gång i Tärnsjö hos Virus och Malin.
Ska bli skojj :)
Vad fan ska jag göra nu då? Hmm, uttråkad AB..!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback