- Äntligen överstökat !

Ja äntligen har Färjan visats på tv.
Var inte så farligt som jag trodde alls faktiskt, dock var det en del minnesluckor som visst hamnade i tv..
Nån jag pussar på magen o nån jag dansar med, har jag då icke nå minne av.. haha. Men men..
Tråkiga är att jag kommer skaffa mig hemligt nummer..
Förstår inte hur folk hittar mitt nummer, helt sjukt.. Fine, ingen som varit otrevlig.. MEN det hjälpte ju inte att säga att jag är upptagen.. Är inte intresserad, inte det minsta.
Jag har min Ola, och jag vill inte ha någon annan heller, Icke !
Förstår inte hur man orkar sitta och googla efter folk, eller hur fan ni nu har lyckats.. Enda ni vetat är ju att jag heter Sofie och bor i Enköping.. Inget annat visades i tv.
Glömde ringa Eniro idag, får göra det imorrn.
Ska också ringa barabamba, om klassåterträffen i November.
Snåla Fjärdhundraskolan som vägrade lämna ut våra uppgifter så vi fick inte ens inbjudan, men nu är det i rullning och vi bjuder in oss själva :P hehe.
Idag har vi varit till Uppsala och hälsat på Jonas på akademiska.
Stackarn :/ Gått ner 20 kg, läskigt att se hur fort det gått.. Cancer är läskigt alltså, men jag tror på dig Jonas, du kommer klara detta, du är alldeles för envis för annat.
Lär ju vara mindre kul att ligga där i salen och få cellgifter  :S
Tänker på dig iallafall vännen.
Hemskt att detta skulle hända just dig, orättvist.
Nej nu är det snart dags för GOL-NYTT ! :)
Älskar min Ola ! <3



Hihi, läääängtar fortfarande.
Snart så :) Hihi.
Vad ? Ja det ni ! Det märker ni nog snart ! ;D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Längtar ? Är du gravid ?

2009-10-19 @ 00:37:32
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback