- Update

Drog hem till morsan i fredags och var kvar där till lördag mitt på dan.. Behövde få prata av mig lite :) Och det fick jag, morsan fick väl knappt en syl i vädret :P
Var in på stinsen när jag klev av tåget också, första gången jag var in där sen jag slutade jobba där.. det e ju 2 år sen det :P  Men inte hade han nå vettigt att säga.. Icke.. Hmm.
Ja igår var den omtalade Återträffen för statts och joar.
Först var det förfest/inflyttningsfest hos Nadja.
Sen drog vi ner på Joar, Lea Petro Camilla och sussi.. oså jag.
Vi var väl där först nästan, träffade på Fia Jenny Tomas Micke och Uffe utanför, trevligt värre :)
Det var ju också nypremiär för Joar, nyrenoverat.
Ser förjävligt ut där, och ett VIP-rum.. Ser ut som en inglasad kartong eller nåt..
Dansgolvet var mkt mindre och dom har satt upp 2 "stripper poles".. Seriöst ?!
23 års gräns skulle det vara också, men det var då fan en massa folk där som icke hade åldern inne alls :S
Men att gå ut nykter på joar är då icke min grej, nog för att jag faktiskt dansade lite men det är inget jag gör om..
Nu dröjer det nog tills jag går ut igen, inga som helst planer på det närmaste framtiden.. Väntar nog fan till nyår eller nåt.. Minst..
Finns ju en del bilder, både på facebook och BDB nu.
Och videos ligger ute på youtube :) Hihi.
Har inte träffat älskling på hela helgen, håller på och avlider.. Att man kan sakna någon så mkt på bara några dagar.. Det e kärlek det ! :) Hihi.
Han är ju ändå mitt allt !
:D
Nej nu ska det sovas, har förjävla ont i magen.. Men nu vet jag varför iaf.. mensvärk.. Yaay ! suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback