- Trötter

Så jävla trött idag.. Sover så jävla dåligt så fort jag ska sova själv.. Vete fan varför.. För några år sen hade jag då inga som helst problem med att sova.. Fattar inte :S
Vantrivs väl också, vilket jag alltid gjort i den lägenheten.. Saknar min gamla lägenhet på Tornfalksgränd.. Den var mysig.. :) Men lite för liten för mig..
Egentligen skulle jag ju vilja flytta från stan.. Men det lär väl aldrig hända om jag känner mig själv rätt.. Man lär väl bo i Enköping tills den dagen man dör..

Igår hade jag fan kunnat slå ihjäl mina grannar.. Var ena jävlar att föra liv..
Förstår inte, den tjejen lär inte vara lätt att leva med.. Herregud, och hennes kärring e nog inte bättre.. Bråkar så det bara dånar om det.. Hallååå.. det är lyhört utav bara fan..
Och sen till råga på allt så började fanskapet i porten bredvid att spela musik... Hela jävla natten.
Ska ju inte gnälla egentligen, för jag har inte varit bättre själv.. men det var FÖRR det..
Gud vad jag är postitv.. Nej nu till nåt helt annat..

Idag har jag lämnat över Skizo hem till Petro.. Får väl se vad han tycker om det, eller hur Spliffen reagerar.
Sen är det bara Tötis och Lillen som ska få nya hem, eller om jag ska försöka hitta ett åt Smulan också..
Men hon är alldeles för "svår" och krävande för att någon skulle vilja ta henne.
Men Smulan avgudar ju Ola, och Ola gillar ju henne med även fast han kanske inte erkänner det högt :P
Har också drömt väldigt mkt konstigt senaste dagarna, eller inte konstigt.. Bara sånt som jag inte normalt brukar drömma om.. Så tankarna far ju iväg.. :) Finns så mkt jag vill göra.. Och kan göra.. Frågan är väl bara när jag får chansen..? Ja nu låter jag sådär kryptiskt igen.. Men allt behöver inte NI veta!
Har planer på att byta bloggsida också, eller jag har skaffat en redan men vete fan om jag vill ha den.. Vill ha så jag kan ändra typsnittet i varje inlägg själv och så.. Några tips ?

Nu sitter jag hemma hos älskling iallafall, tog med mig datorn så jag kan söka lite jobb imorgon bitti här.. Sen har jag möte imorrn 13.30 as usual i Romberga. Yaay.. Nej.
Hon som jag har som handläggare eller vad man ska kalla det genom Lernia tycker att jag skulle passa som Resesäljare.. Så ska kika runt lite efter såna jobb tänkte jag.. Lite olikt gentemot vad jag faktiskt brukar söka för nåt..
Har varit så snäll så jag diskat här åt älsklingen, sen ska jag fixa käk tills han kommer hem också.
:)
Husligt värre, morsan kallar mig för hemmafru.. riktigt så är det väl inte ?! :P
Nej nu ska jag ut och ta mig en cigg !
Hörs..!

Älskar min Ola <3

Kommentarer
Postat av: Lea

pröva min bloggsajt... :)

2009-11-29 @ 06:06:51
URL: http://19pandan83.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback