- Orkar inte en natt till..

Förstår inte vad det är med mig, men jag kan fan inte sova.
Nu törs jag knappt somna för jag drömmer så jävla läskiga grejer så det är fan sjukt, när jag nu faktiskt väl somnar.
Helt sjukt :S
Nog för att jag jämt ligger och tänker på en massa skit .. Men nej jag drömmer om död, att jag ligger på sjukhuset döende.. att folk i min närhet dör..  Och massa annat..
Skulle kunna döda för att få sova en hel natt utan att vakna var tionde minut, detta börjar bli tröttsamt och det tar som fan på mig.
Kan inte bli lyckligare än vad jag är just nu, finns inte ens ord för att beskriva hur lycklig jag är.
Jag har min Ola, som är fan mitt livs kärlek..
Kan inte bli så mycket bättre, men innerst inne är jag helt pajj bara för jag inte kan sova normalt, känns som om jag kommer bryta ihop vilken dag som helst, eller vilken minut som helst snarare.
Idag har jag varit alldeles FÖR social på dan, vill bara sitta hemma idag i min ensamhet, behöver det.
Jag är verkligen inte den människan som erkänner att jag mår dåligt, men nu mår jag fan inte bra..
Hatar det här.. :S Det är inte JAG, jag SKA inte må så här..
Måste skriva av mig sånt här, för det är inte ens fet chans att jag skulle sitta och prata om det för då brister allt kan jag lova..

You are my everything
Nothing your love won't bring 
My life is yours alone 
The only love I've ever known 
Your spirit pulls me through 
When nothing else will do 
Every night I pray 
On bended knee 
That you will always be 
My everything

Älskar dig massor mitt hjärta <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback