- La la la la laaa... Uttråkad

Sitter hemma och bara glooor.. Skit på tv, orkar inte göra nåt mer på datorn.. Och jag har nog sökt alla jobb som går att söka just nu !

Idag har iaf jag ringt till Hitta Katten, det var Maja som fanns där.
Så jag och Petro åkte dit med Emmeli och hämtade hem henne.
Men gud så söta katter det fanns där.
Dom hade en "bantar bur".. Jävlar vad fet ena katten var, dra mig baklänges ! haha men skit.
Fanns en som såg ut som Skizo, en hona tror jag.. Skitkelig.. Fast den såg lite skabbig ut :P haha.

Maja undrade nog rätt hårt vad det var för svart som satt under soffan.. Haha.
Men hon hann ju spöa Skizo lite iaf medans jag var där.. :P haha.
Händer i helgen då? Lugnt blir det iallafall, tror jag väl?
Hoppas på att jag får cash imorrn för idag kom det då inga pengar.. :S
Köpa hem lite gott och bara mysa med älskling kanske :)
Nu ska jag sätta mig och leta foton på Tötis och Lillen.. Sen åker kissarna ut på Blocket.

Älskar dig hjärtat massor ! :D

Kommentarer
Postat av: madde

men vart skall kissarn =(

2009-11-26 @ 22:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback