- Ingen sömn...

Inte fick jag sova inatt heller.. En timme kanske sammanlagt :S
Har ingen styrka i kroppen alls, alldeles matt.
Ett under att jag ens orkade gå ner till Kungsgården idag.
Svininfluense-Vaccins-Dags.
Fick sitta i kö i över en timme.
Fick sällskap av Lea och lilla Nattis.
Jag har aldrig gillat sprutor, och när jag såg storleken på sprutfan ville jag nästan ut därifrån.
Höll mig från att titta, sen vips fick jag plåster. Så den kändes inte ens som tur var.
Hann knappt sätta mig ner så var det klart.
En sak att gadda sig alltså, dom nålarna syns ju knappt, men en spruta.. Nej usch.
Får väl se vad för trevliga biverkningar man får, med min otur åker jag väl på det värsta.. Enbart för att jävlas med mig.. Har redan ont i armen och har domnat bort i läpparna, känns lite småmysko alltså.
Men tar hellre massa biverkningar än att ligga dålig i svininfluensan.
Känner mig inte allt för kry just nu, men kan lika gärna vara för att jag inte sovit normalt på flera nätter.. :(
Har bara ätit en macka idag också, är jättehungrig men har nada aptit.
-Ta mig som jag är-
Hjälplös känns det som, men vem bryr sig?

Skitsamma.




Älskar min Ola massor !

Kommentarer
Postat av: Lea

Tack själv att man kom ner överhuvudtaget ! samt utanför lägenheten trots de pissiga vädret ! Nattis duktigare än mig.. va knäpptyst ! medans lilla jag öppnade käften o sa precis va jag tyckte.. "oh herregud vilken nål.." o nåra ord som till som bör stanna mellan mig o Nattis :)

2009-11-10 @ 02:12:39
URL: http://19pandan83.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback