- Askblond

Askblond är faktiskt en hårfärg älskling !  ----- >  http://www.essentialcolor.se/index.php?id=717
Sådeså,jag har inga GRÅA hår  .. Icke ! :) haha.
Har varit en lugn helg, haft jättemysigt med älskling och Emma.
Skulle ha varit på klassåterträffen i lördags på joar, men eftersom jag mådde dåligt efter sprutan + nada sömn så höll jag mig inne istället.
Men nu är jag fit for fight igen, äntligen kunnat sova ordentligt :)
Idag har jag möte i Romberga, ska diskutera lite över utbildningen jag hittat.
Tråkigt att utbildningen jag verkligen vill gå ligger på andra sidan Sverigen :S
Man tager det man haver, så det e lite närmare med Västerås isåfall..
Tar det så jag har något att göra iaf, detta är tröttsamt.. Hatar att gå hemma.
Jag vill jobba, men inte fan får jag nå jobb.. nej alla andra får jobb, missköter dom och förlorar sina jobb istället för dom inte "orkar" eller är "sjuka".. fan sköt jobben ni får för i helvete.. Varför ens söka jobb då som ni ändå inte tänker gå till?!
Nej nu ska jag söka några jobb innan det är dags att knata till Romberga.
Älskling, älskar dig massor.. Du är mitt ALLT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback