- Uttråkad..

Så jävla uttråkad just nu, men för trött för att göra något åt saken..

Idag har jag roat mig på arbetsförmedlingen.. Varit och fikat på Tammerfors..
Drog hem till Kicki några timmar, hjälpte henne med datorn.. IGEN.
Hade hennes hund Affe efter mig konstant, som en svans.. Han e så liten, en chihuahua..
Gillar inte riktigt små hundar, men han e ju världens minsta fan.. Mina katter skulle ju lätt spöa skiten ur han.
Ska vara stora hundar, Saknar Wilda som fan..
Så tråkigt att hon inte finns kvar längre, hon var så mysigt sällskap..
Mysigare hund kommer aldrig att finnas alltså.

Sen blev det käka med Camilla,Gusten och Malin..

Och nu sitter jag här hemma och glor istället.
Imorgon måste jag ta tag i min städning, måste tvätta också..
Skulle behöva låna tvätt-lås av folk så jag får typ 3 tvätt tider i rad.. Så får jag allt rent, alla gardiner,lakan,påslakan och alla jävla kläder.. Nog för att jag numera har en extra garderob men inte fan får jag plats med kläderna ändå..


haha kul, fick min elräkning idag.. på -32 kr ! Så jag slipper betala elen nu tills i augusti.. Sweet ! haha.

Åskat har det gjort idag också, och det förstod jag redan innan det hände att det skulle hända.. Slår aldrig fel att jag får huvudvärk i samband med åska..

Tjohej !




Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur kan du fått en elräkning på minus 32 ? :) Det är ju bra ju ! Åska ? Jag har inte märkt nått :S

2009-05-22 @ 20:41:16
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Ulko

Hehe tack så mkt! ;)

2009-05-23 @ 11:15:19
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback