- Imorrn flyttar Turbo

Japp imorrn flyttar Turbo vidare, får se om det går bättre hemma hos min morsa istället.
Vill ju inte att Turbo kommer till någon främmande, han e ju världens mysigaste katt :)
Men känns som om Tötis aldrig kommer acceptera honom så får hoppas att han går ihop med morsans 3 katter + golden retriver.. :P 

Tänk att ALLA frågat vart jag är och vart jag skulle resa.
Herregud, har ni med det att göra?
Hade jag velat säga vart jag skulle hade jag väl då ändå skrivit det ?
Men men, är iaf i Fredriksberg hos Morsan..
Så, nu kan ni väl gnälla om varför jag inte sa det från början osv !
Så trött på alla nyfikna, man kan inte skriva vad som helst på msn utan att bli korsförhörd..
Vissa saker kanske jag inte vill prata om, ska det då vara så jävla svårt att fatta?!
Min mini-semester från Enköping och all skit. '

Nu blev det väldigt negativt.. Och?


Det är iallafall fint väder idag..

Och nu förstördes det med Snälla Snälla Snälla låten på RADIO!
Kan inte människan bara lägga ner, det där kan man fan inte kalla för SÅNG ?! Seriöst, Carolin Af Ugglas är så jävla dålig.. Fan jag skulle inte ens visa mig ute om jag var hon.. Pinsamt.. haha.


ha det bra, skit ner eller whatever !

Tack Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback