- Hoppsan!

Ja igår satt man hemma och var ölsugen som fan, just bara för att man hörde grannen festa ute på balkongen..
Så det slutade med att jag drog in till Lisa vid 22 tiden, skulle bara dricka någon öl var det tänkt..
Ja det gick ju då inge vidare, blev ett antal öl.. Camilla var med också..

Bella körde ner oss till Hörnan, så där hamnade man.
Träffade massa nytt skojj folk, några golfare som suttit och rökt spliff på nån golvbana.. haha..
Man fick sig ett gott skratt vill jag lova.

Hade en grymt rolig kväll, fast så nykter som jag var har jag nog aldrig varit på krogen faktiskt.


Är inte bakis iallafall, bara trött och seg.. Trodde aldrig jag skulle orkar vara uppe så här länge ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback