- Hoppsan, glömt att blogga igen :P

Ja usch vad jag är dålig på att blogga.. Nästan så man skäms.. :P

Men men vad har hänt sen senast då?
Inte mkt alls..


Festade lite i fredags hos Melante.. Hade skitskojj, tråkigt dock att det var så dött på krogen.. Knappt en kotte ute, men men.. inte mkt att göra åt.. Men SÅ dött har det nog fan aldrig varit på Hörnan..

Igår var det Eurovision ! :)
Hade tre favoriter, Norge, Finland och Azerbaijan.. Gick inge vidare för Finland bara, dom kom sist..
Men NORGE vann ! Woohoo.. Och Arash och Aysel kom 3:a :)
Pinsamt att vara svensk, sverige kom på 21:a plats.. Men trodde dom verkligen DEN låten skulle vinna, Opera ?
Jag tycker ju att den låten är den sämsta som Sverige skickat dom senaste åren..

Norge satte också nytt poängrekord, lite roligt.. Så nu slog dom Lordi´s poängrekord..

Hänt annars i veckan då.. Hmm.. Var på kryssning i tisdags.. Riktigt trevligt..
Varit på möte också, men det var värdelöst som vanligt..

Ikväll ska det grillas ute hos Margaretha.. :)
Imorrn ska jag upp tidigt, och knata till barnmorskan .. Yay.. Eller inte.. 07.55 ska jag vara där.. Det ser jag verkligen fram emot.. Får se om jag blir förföljd igen av två änder.. roliga fåglar det där.. Ena ville äta mina byxor, närgångna jävlar.. hehe..
 Dom trodde säkert jag hade snask i fick men tji fick dom då det bara var en cigg.. :P

Äta frukost kanske? Tror jag hoppar över det.. Orkar inte..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tycker verkligen att Sveriges bidrag borde vunnit. Det va ju den bästa låten :) EVER ! hehe.

2009-05-17 @ 13:43:39
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback