- Wiiiiiiiiie :)

Igår kom min nya kamera, yaaay ! :)
Så nu jävlar kommer jag alltid ha kameran med mig *s*

Gick upp halv 7 imorse, skulle åka med Malin och Camilla, lämna lite papper, lämna Malin hos barnmorskan..
Skulle ge mig på att "lämna blod" igen.. Men icke då, dom kommer inte åt mina vener som vanligt..dom sitter tydligen för djupt in..  har försökt i snart 8 år med det där..

Tråkigt att det inte går, man vill ju kunna hjälpa andra liksom..
Hade velat lämna plasma också, men det går ju inte det heller.. Lite drygt, men ska försöka igen nästa år.. :P skam den som ger sig.

Var in till snuten också så nu ska jag posta in papper angående "belastningsregistret" som måste in till Komvux.

Imorrn ska jag på Intervju inför utbildningen, så hoppas den går bra :)
Ska nog ta en sväng till Ams också, så får jag det överstökat..


Tjohej !


 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Va bra att lämna blod ! Har du gjort några prover och så inför det eller ? Lycka till på Komvux !

2009-06-10 @ 16:21:25
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback