- Stadsfesten !

Ja nu är Stadsfesten igång i stan igen..
Igår var det nån Magnus Uggla Tribute och Jocke Göransson som spelade, inte direkt så man hoppade av glädje och sprang dit.. Så jag var hemma igår..

Ikväll däremot spelar Poodles och E-Type är DJ.. Kan bli skojj :)
Blir väl sjunde eller åttonde gången jag ser Poodles live, dom har ju spelat en hel del här i stan, innan dom blev "kända".. Då var dom faktiskt bättre, när dom körde rock-covers.. Sånt drag !

Förfest hos Lea iallafall, så dit ska man.. Har man tur med vädret kanske man kan sitta ute i solen och grogga :)
 Men har en känsla av att vädret kommer bli sämre, NU är det sol.. Men det är det väl inte om några timmar ..

Ja jag ska dricka SPRIT för en gångs skull.. Ska bli intressant, dricker ju annars bara öl så..

Funderar på om jag ska locka håret, men då lär jag sätta fart för det tar tid det !

Nej nu ska jag sätta fart här..

Tjohej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback