- Städar för fullt/ "Färjan" !

Börjar likna något nu, väntar på att golven ska torka bara, sen är det inte så farligt mkt kvar faktiskt.
Har bytt gardiner också i köket, ska göra detsamma i sovrummet..

Har just pratat med Mia Ferry från Castingen från "Färjan".
Nu är det helt klart att dom kommer att filma oss på torsdag när vi åker på kryssning.
Kommer bli intressant :P  Som tur är kommer dom inte filma hela kvällen, eller inte så sent in på kvällen..
Då är iaf risken mindre att man gör bort sig i TV ! haha *skratt*
Jag har en svag känsla av att något dumt gör man säkert.. haha, vad annars liksom? Vore ju inte Jag annars :P
Sen ska dom filma "dagen efter" också, då lär man ju säkert vara pigg, eller inte  :S haha.
Men men, får väl bjuda på det då.. *skratt*

Ska hinna baka också idag, ska göra två sockerkakor + mockarutor :) Längesen jag bakade faktiskt.. men jag äter ju själv inte sockerkaka och sånt.. Aldrig gjort heller..


Åh nu har golvena torkat, yaaay ! haha.

See ya suckers !



Kommentarer
Postat av: Angelica

Hur har du fått till designen på bloggen ?

Sjuk avis !! Ha så kul på båten :D

2009-06-24 @ 01:57:58
URL: http://angelikapelika.blogspot.com
Postat av: Sara Skoglund

Hej hej, Hitade hit! :)

Hur är det med dig, förut såg man dig ibland iaf ;)

Vad kul det är att läsa din blogg......och få lite updates vad som händer i Enköping. Ha det super bra.....kommer nog besöka din blogg fler gånger :D

2009-07-07 @ 16:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback