- Rubrik ? Kommer inte på nåt bra ju ;P

Jaa då var denna vecka slut snart..

Skulle varit en nykter helg, skulle bara ha varit hemma.
Men det gick inget vidare alls.
Hamnade hemma hos Lea med min spritflaska, sen var det kört *s*
Hade askul, sen tog vi taxi ner till Hörnan, 3cB spelade.. Grymma som vanligt.
 Dock blev vi väl inte allt för långvariga, vi drog på efterfest hos Jörgen.. Askul hade vi, kanske fick lite för mkt i mig att dricka bara så jag mådde väl inte allt för väl på slutet på efterfesten..
Vaknar till liv hoa Jörgen, han Ola och Jörgen nr 2 ligger och sover..
Petro och Elin satt i köket.
Vid halv 10 drog vi därifrån.. Jag och Elin hamnade på Donken med Camilla så det blev frulle och kaffe där.
Sen hem och sova, vaknade till liv vid 15 tiden tror jag, inte allt för pigg..
Tänkte precis skriva, blir nog nyktert nästa helg.. Men NÄ, då är det ju faktiskt midsommar.
Måste storstäda här den helgen också..

Inte långt kvar tills jag fyller år, 23 Juni smäller det.. Inte mkt att fira, fyller ju bara 26 så.. Inge jämt.
Men blir iallafall fika, smörgåstårta blir det nog.. Ni får väl hojta till om Ni vill komma :D

Mkt annat som hänt också, men inget jag skriver ut här just nu..
Har fått en del att fundera på, vet inte riktigt vad jag ska göra bara..
Ska jag eller ska jag inte ?
Gammal kärlek rostar aldrig sägs det.. Så... Ja.. Mer än så säger jag inte.
;)

Har sån jävla mensvärk också att jag skulle vilja slå någon just nu !!


Tjohej !


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej det sant gamal kärlek rostar aldrig..

2009-06-14 @ 23:11:27
Postat av: Marie

Följ det ditt hjärta säger dig...

2009-06-15 @ 21:02:19
URL: http://marielindali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback