- Midsommarfest !

Ja jävlar igår var det fest vill jag lova..

Kalas hos Petro var det, askul hade vi..
För att först nästan tänkte skita i att festa för ingen skulle vara i stan...  till att fan halva stan var hos Petro !

Drog igång och drack redan vid 16 tiden, till en början var det ganska lugnt med folk.. Trodde knappt det skulle dyka upp mera.. Men sa det bara SMASK !
Var nog runt 30-40 pers där till slut.. Så jävla skojj.. 

Dock vaknade jag upp imorse av att Camilla ringer, lite förvirrad och fattade ingentiiiing ! 
Vaknade ju då icke hemma.. Jag hade tydligen däckat i Petros fåtölj.. Pigglund !
"Snälla" Melante har lagt upp såååå fina bilder på mig på FB.. Tack då ;P
Vet att jag vaknade till någon gång inatt, och la mig på soffan istället..

Drog därifrån, mötte Camilla vid tvättstugan.. Sen var det hem och sova ett tag till ..

Sen var det dags för krubb, spagetti och köttfärssås.. Det var guld värt vill jag lova.
Tackar fan gudarna över att jag hade kolsyrat vatten hemma.. To die for :)


Imorrn ska jag kliva upp tidigt, har tvätt tid kl 7 redan, har två tider i rad så nu jävlar ska det tvättas !
 
Ska också handla allt till smörgåstårtorna inför min födelsedag på tisdag..
Ska bara komma på vad fan jag ska ha i tårtorna också.. Hmm..

Och myggbett har jag fan överallt !


Tänk att nästan inga vågar kommentera och säga vilka dom e som läser, 5 pers.. av mina 50 dagliga läsare..
Fattar inte, är det verkligen SÅ farligt att trycka på knappen kommentera?

'

Kommentarer
Postat av: //Madicken\\

Jag håller med dig... Men det verkar vara kommentarstork överallt just nu... Har inte fått en kommentar nu på hur länge som helst... =)

2009-06-21 @ 09:27:17
URL: http://www.metrobloggen.se/madicken
Postat av: Andreas

ja du vet ju jag läser =)

2009-06-21 @ 13:12:17
Postat av: FirePanda

tjo... finns de en möjlighet att du kan spara undan en bit tårta ? kommer hem på ons nämnligen ! kommer hem på dan nångång.... kram kompis o grattis i förskott...

2009-06-21 @ 13:38:56
URL: http://metrobloggen.se/panda1983
Postat av: Angelica

Hehe gillade bilderna på dej deckad ;D blev lite mkt där hehe

2009-06-22 @ 12:15:46
URL: http://angelikapelika.blogspot.com
Postat av: johanna

jag läser lite då och då Sofie

2009-06-25 @ 11:07:12
URL: http://johannastrandberg.blogg.se/
Postat av: Måka

Hellu.... Får la ge mig tillkänna att jag åxo läser bloggen mellan varven... :P

2009-06-25 @ 15:15:08
URL: http://fylligrockbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback