- Kvällen började ju bra iallafall..

Ja gårdagen började med fest hos Lea.. Riktigt trevligt.. Hmm vilka var där då?
Jag Petro Melante Lea Cissi Annso Rille Jocke Nilla Helena Jörgen.. Hmm glömde jag någon nu?

Hade skitskojj iallafall..
Kom ner på stadsfesten, dansade massor.. till och med uppe på scenen bara för E-type(han var DJ)  tyckte vi skulle dansa där.. Jaha, det var bara att kliva upp då.. :P
Träffade massor med folk, mkt folk som man kanske inte ville träffa.. Men men..
Så fort det e något sånt här i stan då kommer alla ut helt plötsligt..

Satt ute ett tag innan Poodles skulle börja lira med Jessi och ligan..
Poodles började lira vid 1 eller halv 2 tiden på natten, sena som alltid.

Vi hann se 4 låtar tror jag med dom, sen blev det bråk mellan Petro och två brudar så Petro åkte på stryk, dock fick hon in några smällar på ena bruden.. HOPPAS det gjorde ont också.. Mor och dotter chansar vi på att det var.. Jävla nötter.
Allt började med att dom stod och drog Petro i håret och Petro puttade på dom, sen bröt helvetet löst.
Men dom fick gå därifrån.. Muahahaha.. Eller om till o med snuten körde dom.. Jag bryr mig inte.

Vi gick in och fortsatte ha kul, så gott det gick..

När vi står utanför o väntar på resten av ligan.. Ja vem kommer inte och går förbi.. Jo den där JÄVLA CAROLA !
Som sagt, tar gärna ett fängestraff för att slå på henne.. bara lite.. en liten örfil,tänk så bra jag skulle må efter ! haha !
Men vi orkade inte bry oss :P
 
Stannade och käkade på BT hos Kim.. Sen knatade jag och Petro hem i regnet.. var ingen idé ens att ringa taxi.. sån jävla väntetid.. Var hemma halv 5 imorse..
Vaknade vid 1 ! Så länge har jag fan aldrig någon sovit.. Men jag var nog rätt slut alltså..

Nu får det fan bli nyktert, iaf i en helg.. sen e ju Midsommar, sen kryssning och sen Powert meet så det blir ju full rulle i 3 helger då.. Usch vad jobbigt det lät.. :P

Kontigt nog inte alls bakis, tror aldrig jag blivit det när jag druckit sprit.. kanske ska hålla mig till det istället för biran..

Nej nu orkar jag fan inte skriva mera..
Detta var helgens bravader iallafall..

Ja Mormor nu var det mycket svordomar i bloggen igen! Sorry ! hehe :P
Kan inte låta bli, jag skriver som jag pratar.. haha.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Ska ni på kryssning igen ? Ledsnar ni aldrig på det ?

2009-06-08 @ 01:09:13
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: sandra

hej sofie

haha du e så rolig.. kul o läsa din blogg! :)

2009-06-08 @ 08:46:34
URL: http://albinotuvismamma.blogspot.com
Postat av: Jennie

Vilka är det som åker då ? Vilket datum blir det ? Är det på midsommar ?

2009-06-08 @ 13:20:57
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback