- Intressant tvätt/städ dag !

Ja jag gick först upp vid halv 7 , började tvätta kl 7..
När jag sitter där och väntar på att tvätten ska bli klar så hör jag hur det dunkar i ena maskinen..
Tittar, och vad ligger inte i maskinen.. Jo min jävla IPOD !
Så den e numera tvärdöd :/ Men ren är den då iallafall ! haha.

Hann med hela 9 maskiner, hade egentligen mera tvätt men orkade fan inte.
Var så jävla varmt i tvätt stugan..

Röjde lite bland alla mina kläder, fattar inte.. Kläderna får inte plats längre, dags att sluta shoppa linnen kanske? :P
Ska nog ta och räkna dom igen, hade ju bara 26 stycken som låg i tvätten.. haha.

Har också varit och inhandlat allt till smörgåstårtorna, ska göra två stycken.. Ska också förbereda dom imorgon så är det bara att lägga på allt på toppen sen på tisdag :) Mums ! 

Oså alla dessa jävla myggbett, ser ut som om jag fått horn i pannan, har fan hela skallen full med dom.. Gigantiska, på händerna, fingrarna.. Överallt.. Jävla mygg !
Och till råga på allt har jag fått stans minsta finne mitt i piercingen i läppen, liten jävel men gör ont som satan !

Imorgon ska det storstädas då det inte blev så mycket gjort idag.

Snart blir det dags för att sova..

Kommentarer
Postat av: //Madicken\\

Du har väl drulleförsäkring?? Tror tom att du med lite tur kan plocka ut en ny på hemförsäkringen... Ring och kolla självrisker och såna prylar... =)

2009-06-22 @ 12:35:57
URL: http://www.metrobloggen.se/madicken
Postat av: Jennie

Det va ju inte så smart att tvätta IPODEN :) hehe.

2009-06-22 @ 22:25:23
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback