- Lite trötter..

Var nog lite små trött imorse, vaknade inte ens av Ola´s alarm när han skulle till jobbet..
Då e man nog lite småtrött.
Så sjukt, sover så bra helt plötsligt.. :) Men är väl bara när jag e själv som jag inte kan sova tror jag..

Igår bokade jag tatueringstid hos Jeppe, 28 Augusti ska jag sitta :) Då börjas det på min arm, wiiiiiie.. Inget litet jag ska göra heller.. Blir nog några sittningar för jag kommer på mer och mer som man kan slänga in i den *ler*
 Läääängtar fan.. :)

Ser också fram emot kryssningen den 1:a Augusti, verkar bli fler och fler som hakar på.. Än så länge är vi 11 pers tror jag.. Men fler hinner det nog bli.. Ska bli skojj som fan :) Järngänget is back ! *skratt*

Nej nu ska jag snart över till Camilla på frulle, sen hem och städa lite tänkte jag..


Puss hej !
<3


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi funderar fortfarande på Kryssningen. Ska kolla lite till bara. :)

2009-07-16 @ 16:47:53
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback