- Färgning av hår..

Ja igår började jag med skiten.
Blekte det, men tror fan mitt hår inte vill bli blekt för bara halva håret blev det typ.
Så nu på morgonen har jag haft i andra färgen, sen ska jag skölja ur det och vänta på att det torkar för att ha i slingorna.. :)

Sen ska det städas, måste hinna till affären också och handa lite käk så jag och Bella har ikväll då jag e barnvakt.. Ska bli skojj, får se vad vi hittar på för något roligt..

Inte långt kvar nu till kryssningen :)
Får väl se hur den blir, Ola är ju övertygad om att något skit kommer att hända som gör att hela kryssningen blir katastrof.. Så det ska väl bli intressant att se..

En jävla massa folk som ska med nu iallafall, är nog nästan FÖR många tror jag..
Ska hämta ut biljetterna imorrn också om jag fått in alla pengar från folket då.
Och om jag fått mina jävla pengar också, vore ju dunder !

NU ska jag in i duschen ! Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bella ?

2009-07-28 @ 17:43:26
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback