- Dålig på att blogga, jag vet !

Ja nu har jag missat att blogga igen..  Men men, har ju knappt varit hemma och har jag varit hemma så har Ola varit här så då har jag inte haft tid att blogga något.

Har inte sovit själv på över en vecka, men det får jag nog göra idag tror jag om jag inte får en surprise visit :)
Så det ska bli intressant.

Var så jävla trött idag på dagen, la mig och vila lite.. Vaknade 4 timmar senare och fattade nada :P
Då är man bra trött alltså.

Ska snart sätta mig och skicka in lite foton för framkallning tänkte jag :) Roligare att ha "riktiga" foton än att bara ha dom på datorn..
Lär ju säkert vara skit på tv som vanligt, förutom kl 23 då är det "Skenet Bedrar".. 

Snart dags för kryssningen, nästa helg smäller det..
Nu är vi över 15 pers som åker, ska bli så jäkla skojj..

Suttit och sökt massa jobb nu också, kan ju hoppas att det nappar någonstans, är så jävla trött på detta nu.. Vill jobba !
 
Finns mkt mer jag skulle kunna skriva, men håller det för mig själv *s* hihi.

Saknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback