- Sociala dagen :P

Ja idag har jag väl ändå varit sjukt social :P
Först kom Mormor hit, tidigare än beräknat för fika :)
Sen kom Petro, sen plingar det på dörren igen.. och ingen kliver in.. det gör alla hos mig annars, knackar först.. kliver in efter.. Men icke då.. Då stod Majk utanför dörrn.. :P
Strax efter det kom Camilla, som minsann övertalade min mormor att hon kunde få skjuts hem..

Vidare till Willys, sen Fjärdhundra..Och sen till stan igen, in på LIDL.. Sen fick jag vara lite huslig igen och laga mat hemma hos Camilla.. Kyckling-gryta igen :P Mummsi :)

Så nu e jag hemma..

Usch, nu hände något väldigt äckligt här..
Smulan spydde.. och vem snaskar i sig det.,.. Jo skizo ! Jävla katt, Uuueh !
Usch, nu började jag må illa.. tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback