- Skit-Dator !

Nu vill jag ha tillbaka min dator, denna lånedator suger ju för fan getpung !
Usch !
Alina e då inte snabbast i stan *suck*
Har säkert startat om denna ikväll BARA 9 gånger !

Ingen som har en digitalkamera o låna ut ? Får abstinens av att inte fota.. haha. :P

Varför skulle min kamera gå o tvärdö för.. crapelicrap.

Astrött, men vill inte sova.
Mår illa, men vill icke spy.. eller.. hm.. måste tänka på saken ..

Händer annars i helgen? inte ett skit, ska inte göra en enda kraftansträngning och bara ta det lugnt.
Osocial ska jag vara också..

Planeras lite ska det också *s* hihi.


Hmm undrar om det är en gäspning på G.. hoppas fan.. YES ! det var det !
Gonatt tamefan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback