- Nytt år, Nya möjligheter !

Ja igår var det nyårsafton.. Det var trevligt :)
Satt hos Petro på förfest, sen ner på torget till tolvslaget.. Kikade på fyrverkerier.. Jävla snutar som stod överallt och tog folks alkhol.. Visst man får inte dricka på allmän plats, men på självaste nyår tycker man ju dom kan vara lite schyssta.
Träffade massa trevligt folk, stod o prata med en kurd.. haha.. astrevlig var han, så sa jag till han att han lät precis som sean atci (komikern) då var det hans kusin :P haha.. Sällan, alla dom där e väl släkt med alla :P



Och sen blev det Joar.. Jävla hörnan var ju tvärstängt tråkigt nog..

Konstigt nog mår jag skitbra idag, tog en dusch så man piggnade till liv.. käkade lite så nu e man fit for fight igen :)
Idag fyller Camilla 34 år, tanta :P haha. Så dit ska man på kaffe och smörgåstårta.. Mummsi :D
Tur att det inte e långt, bara över gården för idag känner jag då inte för att gå någon lång sträcka.. Inte efter att ha gått omkring med högklackat igår, hela kvällen..

Nej nu ska jag sätta mig och söka lite jobb, om det nu finns några !?

Puss Hej ! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hm???Är.man.tant.för.att.man.fyllt.34???LTar.lilla.fröken.i.örat.....Skojja.bara!!!

2009-01-07 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback