- Kryssningen !

Ja då var singel-kryssningen avklarad ! hehe ;)

Det som hände på båten, stannar på båten.. Eller inte !

Första vi gör när vi kliver in och ska få biljetterna, jo vi ser en enköpingsbo ! Så klart ! haha.
Sen var det att sitta i bilen i ca 2 timmar innan vi fick köra ombord.
Rätt nice med att kunna parkera PÅ båten liksom :P Slippa stå och trängas och allt..

Tar en bira, för taxfreen inte hade öppnat.
Camilla ser någon hon känner igen, jag spanar in hans polare istället.. :P
Och sen jävlar var det igång, taxfreen.. hytten..supa.. leta efter rökrummet, som vi faktiskt nu hittade. Nice !
HIttade grabbarna igen, glider in i deras hytt och festar.
Marko och Jerry hette dom, från E-tuna.
Sjuka e att både jag och petro känner igen Marko.
Visade ju sig sen att han har släkt i Enköping, jo familjen Svarts !

Kom in lite mer folk, en tomas från nyköping. Har lovat han att jag ska åka med han på mälarn runt i sommar.. haha jo säkert.. bara för att hans kärring var tråkig och inte ville åka båge med han.. haha.
Dock visste jag inte att han hade kärring förän efter han stack ner tungan i halsen på mig.. men men.. inte min huvudvärk.

Mitt i allt kommer Marko, sen 2 sec senare var vi i hans hytt ;) *hoppsan kerstin*
Saxen goes gipsy-style ? ;)
Men grymt trevlig iallafall.. Sen vete fan vad som hände, var säkert nå kul.. Sen låg i våran hytt och Petro får frispel över att det ligger en karl i hytten.. "Jag kan inte sova om ni ska ligga och knulla hela tiden" ! haha.. Vilket vi inte gjorde, vi låg och snackade bara.. Fick nog hans livs historia alltså.. :)

Han var trött på E-tuna så jag säger på skämt, ja men flytta hem till mig då..
Och ja, han tog det på allvar.. Så vem vet, Saxen goes sambo?


Dock misslyckades vi med vårat "uppdrag" för kvällen.. Men jag försökte iaf ! hehe.
Vi var upptagna med "eget" ju.. iaf jag ;)

Hade klockan på ringning kl 7 imorse, bara för att hinna upp i tid till frukostbuffen !
Sen var det drag igen, satte oss i funclub(?), och grabbarna hittade oss där också.. riktigt trevligt.
Humor hade dom iaf kan jag lova.. :P

Så Marko tog iaf mitt nummer.. :)
Blir intressant, han har ju redan hunnit ringa en gång, just för att jag satt på dass.. Hoppas att han ringer igen *s*
Får väl se om han glider hit snart igen, iaf för att festa loss lite *s*

Utgång blir det igen på Lördag iaf, lovade Natta (jobbar på hörnan) att vi skulle komma och röjja loss lite :)
Henne hittade vi på båten så.. riktigt trevlig :)


Och nu sitter man här bakfull, dock inte så farligt.. Smällen kommer nog imorrn kan jag tänka mig !

Just kollat på film här "Swing Vote", rätt bra film med Kevin Costner.
Stod klassad som Komedi, kan jag nog inte kalla den.. mer drama+lite skratt :P





Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter som en lyckad kryssning i alla fall :)

2009-01-27 @ 22:39:20
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Blogga oftare ! :)

2009-01-29 @ 00:30:11
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback