- Helgens bravader.

Ja i helgen festades det igen, fattar inte att man orkar.
Camilla fyllde år i Torsdags så det skulle firas.
Riktigt trevlig kväll faktiskt :)
Ulrick och Mini var uppe i Enköping också och hälsade på.. Skojj :)
Nu e jag bara allmänt trött och seg, har så svårt att sova nu för tiden.. Vet inte vad det är med mig :/
Och min käke har börjat dumma sig, nog för att det hoppar ur led medans jag sover så jag får "knäcka" tillbaka den varje morgon... men nu är det hela tiden, kan inte ens gäspa.. då säger det knaaak och det dånar fan i hela skallen.. aj aj.

Nej nu ska jag fan sova, eller ja.. försöka ialafall..

Gäääsp *aaj*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uff!!Låter.lite.läbbigt.det.där.med.din.käke.hörrö!!!

2009-01-07 @ 21:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback