- Gårdagen

Igår var vi och firade Tirre, födelsedagsfika, riktigt trevligt.
På något sätt,så fort vi är där.. Så sitter vi bara o pratar sex ;P haha slår nog aldrig fel.
Men kul hade vi där iallafall :)
Sen åkte vi och handla det som behövdes, sen fick jag ställa mig framför spisen och göra min Lasagne..
Så jag camilla majk och petro satt o snaska lasagne :) Mummsigt värre ! *s*
'
Sen kom även Kim dit, så då var det kaffe tajm :)

Drog hem för jag skulle få besök, men fanskapet bangade.. Han skulle "handla".. helt plötsligt ville frugan hans med.. Eh nää.. Så då hoppade vi det ;)

Folk får tycka vad dom vill om att man har ihop det med upptagna karlar.
Det e inte MIN huvudvärk.. haha.
Inget hinder, det är en utmaning ;) haha.

Nej nu ska jag kila..


Kommentarer
Postat av: sanna

Haha du är rolig du sofie ;)

2009-01-19 @ 16:18:10
URL: http://sannafredsvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback