- Försöker sluta röka..

Så nu snaskar jag tabletter, dock måste man fortfarande röka medans man äter dom.
Igår kom illamåendet, ingen höjdare alls.. Bodde vid toastolen större delen av kvällen :/

Plus att min jävla HOSTA e tillbaka, hostat hela natten.. var uppe vid 3 inatt för o ta hostmedicin..
Den tog dock slut då också, så nu vete fan vad jag ska göra om det börjar inatt igen.. suck.

Kanske e dags att gå till läkarn? Usch, vill inte.. Går inte till sjukan frivilligt alltså..

Min jävla dator håller på o lägger av IGEN, var ner till Alina igår... Dom trodde den bara var full med damm *oops* Så dom tog högtrycksdammsugaren och blåste rent..
Ska avvakta några dagar, se om det e någon skillnad annars får jag lämna in den igen.. Lika bra kanske då garantin går ut i februari.. :(

Nej nu ska jag sätta mig i ett hörn och må illa.. Blä för detta, men vad gör man inte..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Funkar datan som den ska nu eller ? :)

2009-01-08 @ 23:18:08
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Funkar datan som den ska nu eller ? :)

2009-01-08 @ 23:18:39
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Nilla

Lycka till med att sluta röka! Hoppas att du lyckas! Funkar datan idag då?

2009-01-09 @ 09:41:56
URL: http://nillamantymaki.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tjena! hur e de? va ju ett tag sen! Hoppas de går bra att sluta röka...Och tro inte på allt du hör, som att danne skulle vara en misshandlare osv..de är den snällast människan på jorden!...=) Nåväl hoppas att allt e bra iafall och att det nya året kommer vara toppen! Ha de bra! Mvh Paulina

2009-01-11 @ 00:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback