- Blogga oftare?

På begäran av JENNIE så får jag väl börja blogga lite oftare :P haha.

Har knappt sovit inatt alls, la mig i sången vid 3.. somnade väl kanske vid 4 eller 5 kanske.. Sen har jag vaknat konstant hela tiden.. Inge kul alls.
Tror jag snart måste gå till läkarn och kolla upp mina sovrutiner.. Så här har jag fan haft det i 3 år nu.. Ända sen jag flyttade till denna lägenheten..
Vad jag googlat mig fram till har jag Sömnapné.. Skojj.. Så ja, lär ju gå till läkarn.
Detta hittade jag..


Kontakta din vårdcentral:

  • Om det ofta tar mer än 45 minuter att somna när du har lagt dig.
  • Om du vaknar minst tre gånger per natt under en längre tid.
  • Om du ofta vaknar för tidigt på morgnarna.
  • Om du vaknar tidigt med ångestkänslor och känner dig deppig.
  • Om du ofta är mycket trött under dagarna.
  • Om du har problem med snarkning och någon i din omgivning noterat andningsuppehåll.

Allt utom en grej stämmer på mig, låter ju mindre bra.. Hm.
Jaja..

Idag ska det städas här hemma iallafall, sen blir det Västerås en sväng på eftermiddagen med Majk o Camilla..
Majk får ju flytta in redan imorgon så det blir nog en svängom till Ikea.. :)
Nu finns också bilderna från kryssningen uppe på BDB.

http://mysteriia.bilddagboken.se/ Kika där :)


Åh jag är så sjukt sugen på kyckling från Buntas just nu ! MUMS !


Kommentarer
Postat av: Elin

It is finished! All I need is dina inloggningsuppgifter =)

2009-01-29 @ 13:23:40
URL: http://alternativegodess.blogg.se/
Postat av: Jennie

Du borde kanske kolla dina sömnproblem då ? :S Om allt det där stämmer in på dig ?

2009-01-29 @ 22:14:38
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback