- 10 saker du INTE visste om mig ! ;P

  1. Har en mindre fobi för torktumlare, kan knappt titta in i dom.
  2. Livrädd för fästingar
  3. Släkt med Christer Ulfbåge (sportkommentator på tv)
  4. Bott granne med en rad kändisar,Astrid Lindgren (var så trevlig så.. hennes sprang jag alltid fram till i vasaparken så fort man var där.. hon var en väldigt snäll och söt liten tant :)  Magnus Uggla,Björn Skifs och Nadia Björlin(våra bästa år)
  5. Dricker säkert 5 liter vatten minst om dagen ! Gott :)
  6. Har rejäl jäkla fobi för FÖTTER, finns inget äckligare.. Gillar inte ens mina egna..
  7. Har varit med i Scouterna (frälsningsarmen) Inget jag direkt skryter om !
  8. Var efterlyst på Åhlens vid 5-6 ålder, fick icke gå in där.. satt foto på mig i varje kassa... jag snodde det jag vill ha och gick därifrån.. haha. Nu törs man inte ens ta en lösgodis på ica ;P 
  9. Hållt på med konståkning ! haha, det ni ! :P 
  10. Besatt av Marilyn Monroe, fast det vet nästan alla men kommer inte på en sista :P

Nu lär iaf någon av er fått er ett gott skratt kan jag tänka mig !


Kommentarer
Postat av: Mikaela - hockeyfru

hehe jo, fast ingenting jämnfört med den andra som är på 3 våningar ;D och du, han är skitsnygg! :D

2009-01-18 @ 00:33:39
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Jennie

Du det va mycket jag inte visste om dig. Fast vi känt varandra i typ 7 år :P

2009-01-19 @ 01:00:52
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback