- Snart nyår.. Och julen är förbi..

Ja imorrn är det nyårsafton, tyckte det inte var längesen det var midsommar fan.
Julafton firades hemma hos mig med älskling, Emma och sen kom svärfar över på julmiddag.
På kvällen kom min morbror Kenneth och mormor, oså kom Kenneth(svärfar) över igen på kaffe då han och min mormor är gamla arbetskollegor och känner varandra sen bra jävla många år tillbaks.

Juldagen åkte vi hem till morsan och åt lite Julmat och fikade.
Sen på kvällen var det fest hos Petro, hade jättekul men det gick över till något helt annat och var nog den värsta dagen i mitt liv :S Tänker inte sitta här och skriva varför, för det ska ni fullständigt skita i !

Igår var man iväg på mellandags rean, åkte till Barkarby, sen en sväng till Bro och sen hit till stan och handlade.
Åkte dit med Camilla, Petro och Pernilla.
Köpte skor för 70 :- SÅÅ jävla läckra, men dom sparar jag till i sommar :) Sen att jag köpte skor precis innan Jul också hör icke hit, fast då var det stövlar iof :P
Hittade också lite kläder, leggings, linne, mössa och massa annat småkraffs.
Åt på Amazing Thai när vi kom till stan också.

Åkte fan vid halv 11 från stan, jag klev innanför dörren vid 8 ungefär på kvällen, har nog aldrig varit så slut i kroppen i hela mitt liv.. hade ont tamefan överallt.
Sen då, jo hoppsan.. Sofie blev lite rastlös.. Så jag färgade håret ;D Så nu är det röda tillbaka, hoppas färgen håller bättre denna gången bara..

Nyår ska firas hemma hos Jonas och Jenny, middag och så.. Blir nog trevligt :)
Nej nu ska jag ställa mig och diska!
Hoppas Ni ALLA får en trevlig nyår.
Gott Nytt År på Er!


Kommentarer
Postat av: madde

Gott nytt gumman!!! Hälsa jonas och jenny från mig =)

Ta hand om dig kram

2009-12-31 @ 00:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback